Hello Healthy!

Med undantag för att jag vaknade kl. 06 imorse (hallå kroppen, hört talas om sovmorgon..??) har jag en rätt skön dag idag! Började med att kika på "Bruce Almighty" innan jag gick upp och kokade gröt. Smälte maten en liten stund innan jag stack ut på en joggingrunda (med tillhörande armhävningar och situps). En dusch senare känner jag mig rätt fräsch, så nu ska jag ut på en promenix då jag behöver handla lite grejer till lunch. Mamma är hemma idag så jag lagar till oss båda, och idag bjuder jag på fylld paprika. Rena rama hälsokuren! :) Tänker passa på att hämta ut ett litet klädpaket som ligger och väntar på mig på posten också, ska blir riktigt kul! I övrigt blir det nog bara slappdag, kanske se Grey's eller ngn film. Jag är fortfarande jättetrött efter jobbveckorna (månaderna) och behöver sannerligen lite återhämtning. Nu ska jag dra på mig skorna och promenera i det underbara vädret! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet enligt Maddie

En framtidsblogg där jag övar på att fokusera på allt ljust i tillvaron istället för på det mörka.

RSS 2.0