Drawing lines

"Life is messy. That's how we're made. So you can waste your life drawing lines, or you can live your life crossing them." Var på stan igår em med en underbar vän. Kändes så gott att sitta på café i sensommarsolen och bara catch up! Made my WEEEEEK <3 :) Idag har jag mest chillat, ska snart in till stan (idag igen) och träffa en annan god vän. Solen skiner idag igen, jag har fixat en skön spellista på min mp3 (ja, de existerar fortfarande hos oss cavemen :P ), tror det blir en härlig eftermiddag! :D


Kommentarer
Din Sofia

Min finaste madde, så underbart liksom alltid det var att träffa dig!!! YOU MAKE MY WEEK EVERY TIME WE MEET!!! <3 KÄRLEK I MASSOR <3

2013-10-04 @ 21:00:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet enligt Maddie

En framtidsblogg där jag övar på att fokusera på allt ljust i tillvaron istället för på det mörka.

RSS 2.0