Nothing's gonna stop us now :D

ÅÅÅÅÅH! Slutprovet skickades in 11.01 den 9 okt 2013.... Förstår ni vad det innebär??? JAG ÄR ÄNTLIGEN KLAR MED GYMNASIET!!!! Alla tårar, all smärta, all stress - det är ÖVER nu! Jag tog mig igenom det trots alla prövningar! :D Så småningom kommer jag att känna saknad, men nu finns lättnaden, stoltheten och lyckan. Jag KLARADE det. JAG klarade det!!! JAG JAG JAG!! Wow. Det är över. Kommer det någonsin sjunka in? Min after-exam låt spelas: Carry on med Fun! <3 Nu ska jag vila. Vila vila vila vila. Och le med den bubblande lyckan i bröstet. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet enligt Maddie

En framtidsblogg där jag övar på att fokusera på allt ljust i tillvaron istället för på det mörka.

RSS 2.0