You're worth more than gold!

Har skrivit 8 rapporter (ca 40 sidor) på 11 dagar! Puh! Ser sannerligen fram emot en lugn kväll nu! Blir nog en promenad i det underbara vädret, kanske lite filmtittande också men det gäller verkligen att njuta medan vädret är så härligt! På lördag tar jag ledigt från studierna och följer med mamma upp till Axvalla för att kika på westerntävlingar. Ska bli härligt både med lite hästlukt och med ledighet. Tycker verkligen det är en sjukt intressant kurs, men den är intensiv och man tröttnar efter ett tag. Lite andningsrum är bara bra för motivationen! Är verkligen jättetrött idag, men det kanske inte är så underligt med tanke på pluggtakten.. ;) Hjärnan känns lite som en urkramad svamp och ögonen faller ihop typ hela tiden, men hjärtat är lätt och när jag skickade in veckans jobb kände jag hur en tyngd lyftes från mina axlar. Det är så himmelens skönt att nu vara klar med två veckor av fem! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet enligt Maddie

En framtidsblogg där jag övar på att fokusera på allt ljust i tillvaron istället för på det mörka.

RSS 2.0