Ny dag, nya tag!

Det blev inte alls en lugn kväll igår... Är tydligen för mycket workaholic för att ta ledigt x) Antecknade för hela nästa uppgift (måååånga sidor...), mailade kursansvarig lärare om att öppna uppgiften för v.39 tidigare, så vad tror ni jag pysslar med idag? x) Tog dock sovmorgon till typ 10, var så sjuuukt trött! Började plugga vid typ 11, så nu är jag i full gång! Den här uppgiften består av fyra frågor på området "Etik och integritet". Mycket intressant faktiskt, men rätt svårt! Eller, jag tycker det är lite knivigt att skilja på etik och moral, men annars är det väl inte direkt svårt. Ska skriva klart teorin, sedan blir det nog en promenad i det fina vädret! Måste fundera ut ett exemplifierande fall till första delen (den jag jobbar med nu). Tror jag har en idé men behöver finslipa den lite ;) Lägger upp lite bilder från gårdagens promenix :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet enligt Maddie

En framtidsblogg där jag övar på att fokusera på allt ljust i tillvaron istället för på det mörka.

RSS 2.0