Long time, no see

Det var längesedan jag bloggade. Vääääldigt längesen. Sedan senaste inlägget har jag hunnit flytta ifrån Alsike (saknat barnen massvis), genomgå ytterligare en behandling vid CACV, blivit sjukare igen, flyttat (temporärt) till Borås och börjat arbetsträna på Westernridskolan. Mina dagar fylls med hästar, mockning, timmar i sadeln och tid med underbara människor. Ja, det ger mig mening <3 Igår var jag på Kristinehed och körde Risk II (halkkörningen), SÅ kul!!! :D Körkortet närmar sig (förhoppningsvis...) med stormsteg och jag vågar snart börja tänka framåt igen. Fick ju dessutom besked om att jag blivit antagen till Logopedprogrammet vid LU i höst! Fantastiskt, men väntat ;) Har tillträde till min alldeles egna lägenhet i Hässleholm den 1:a aug, så jag planerar inredning och så, men har inte hunnit börja handla än. Inte ens BÖRJAT packa, så ligger lite efter... x) Menmen, den kommande veckan behöver jag vila och ta hand om lite annat som måste fixas, så det får vänta. Helt ärligt är jag inte så orolig över flytten, tänker att den löser sig. Faktiskt. Jag är mer orolig över livet i allmänhet och hur jag ska klara mig själv. Hur jag skall klara middagen, kvällen, natten, den närmaste veckan o.s.v. Kortsiktigt och långsiktigt i en enda röra, men så kan det vara ibland. Kroppen har strejkat lite med massa svimningar, kräkningar och annat mys som jag inte vill tråka ut er med, men helt ärligt får jag väl skylla mig själv när jag misshandlat den så grovt och så länge. Tack och lov tror jag den börjar återhämta sig. Kanske. Det är iaf soligt ute. Skål på det! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet enligt Maddie

En framtidsblogg där jag övar på att fokusera på allt ljust i tillvaron istället för på det mörka.

RSS 2.0